Hrvatska, Slovenija i Austrija zajedno prema američkim turistima

Bez autora
Nov 12 2025

Hrvatska, Slovenija i Austrija ponovno su udružile snage u svrhu jačanja prisutnosti na američkom tržištu kroz zajedničku promotivnu kampanju “Alps-Adriatic-Amazing”, koju provode Hrvatska turistička zajednica, Slovenska turistička organizacija i Austrijska nacionalna turistička organizacija.

Kampanja ističe ljepote i turističke adute alpsko-jadranske regije te prikazuje spoj doživljaja u prirodi, bogate kulturne baštine i raznolike gastronomije.

Kampanju sufinancira Europska komisija za putovanja (ETC) kao dio zajedničkog nastojanja da se Europu promovira kao visokokvalitetnu turističku destinaciju.

“Zajednička promotivna kampanja Hrvatske, Slovenije i Austrije na tržištu SAD-a izvrstan je primjer suradnje destinacija koje dijele slične vrijednosti, kulturnu povezanost i visok stupanj kvalitete turističke ponude. Kampanja, koju podržava Europska putnička komisija, ima za cilj dodatno pozicionirati srednjoeuropski i mediteranski prostor kao autentičnu, sigurnu i raznoliku regiju idealnu za putovanja američkih gostiju.

Hrvatska kao destinacija ovakvim projektima dodatno jača svoju prisutnost na dalekim tržištima te potiče stvaranje prepoznatljivog europskog turističkog brenda koji promiče održivost, autentičnost i jedinstvena iskustva putovanja”, izjavio je Kristjan Staničić, direktor HTZ-a i potpredsjednik ETC-a, naglasivši kako je tržište SAD-a najvažnije daleko tržište za hrvatski turizam.

U sklopu zajedničke kampanje provodi se niz B2B i B2C aktivnosti, među kojima je i konferencija “Signature Travel Network” u Las Vegasu. Tako se ovih dana, odnosno do 13. studenoga, tri zemlje zajednički predstavljaju na jednom od najutjecajnijih događanja luksuznog turizma u SAD-u. Fokus je na prezentaciji održivih i autentičnih iskustava. Ove godine, uz nacionalne turističke organizacije, na događanju sudjeluje i nekoliko destinacijskih organizacija iz alpsko-jadranske regije – Vipavska dolina, Julijske Alpe, Kras, Umag i Friuli Venezia Giulia.

“Američko tržište i dalje je jedno od najdinamičnijih i najperspektivnijih dalekih tržišta za Sloveniju. Rujan i lipanj su najpopularniji mjeseci za američke putnike, što odražava našu predanost promociji kvalitetnih iskustava izvan glavne sezone. Ova zajednička kampanja izvrstan je primjer kako prekogranična suradnja može privući putnike visoke vrijednosti koji traže autentična, održiva i imerzivna putovanja”, istaknula je Maja Pak Olaj, direktorica Slovenske turističke organizacije.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik